Tema: Re: Kokias atvejais CA draudimas neatlygina zalos?
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-29 20:13:29
On 2019-01-29 19:57, Linas Petkevičius wrote:
> Klysti 100 procentų. Nauji istatymo reikalavimai galioja tik naujai
> pasirašomoms sutartims.

Taip. Kitame poste jau parašiau.

> Ir bendru atveju visada taip - istatymas galioja tik reiskiniams po jo
> isiteisejimo ,o ankstesni vertinami pagal ankstesne versija ir teismas
> ziuri butent tuo metu galiojusia norma. Nes pagal tavo isivaizdavima
> butu visiskas bardakas, ypac kokioje administracineje ar baudziamojoje
> teiseje.

Aš būtent taip ir aiškinau. Bet įsijungdamas į diskusiją nebuvau
perskaitęs naujos įstatymo redakcijos visų straipsnių. Perskaičius 6
str. 3d. viskas stojo į savo vietas.

Todėl taip, spėdamas buvau neteisus ir sutartims pasirašytoms iki
lapkričio 1d. galios vis dar sena 5000 EUR neturtinės žalos riba.