Tema: Re: Kokias atvejais CA draudimas neatlygina zalos?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-29 19:57:06
Klysti 100 procentų. Nauji istatymo reikalavimai galioja tik naujai
pasirašomoms sutartims.

Ir bendru atveju visada taip - istatymas galioja tik reiskiniams po jo
isiteisejimo ,o ankstesni vertinami pagal ankstesne versija ir teismas
ziuri butent tuo metu galiojusia norma. Nes pagal tavo isivaizdavima
butu visiskas bardakas, ypac kokioje administracineje ar baudziamojoje
teiseje.