Tema: Re: Siuntinys iš ALI
Autorius: qwerty
Data: 2019-01-28 12:12:36
Nu gal ir netrūksta. Yra 12 skaičių kombinacija pagal kurią post.lt nieko
neranda. Kad trūksta pamaniau todėl, kad kiek susidūriau būdavo dar
papildomai raidžių prie skaičių.
Vienintelis ką matau tai ali puslapy esanti info / trekingas. Prisegtas
screenshot'as.

"Dainiushas"  wrote in message news:q2mj67$iq8$1@trimpas.omnitel.net...

prasme trūksta? Tai gal siunta be trackingo visai?