Tema: Re: Siuntinys iš ALI
Autorius: DK
Data: 2019-01-28 11:17:39
Man kelis sykius tas pats buvo. Muitinės tarpininkai tiesiog tau meilu
nepersiuntė info, kurios jiems reikia, kad suformintu dokus.
Eini čia:
https://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska
Kai rasi savo siuntą, ten bus nurodyta, kad kažką pateikti turi,
supildai ir ore.
Šiaip kartais dar paprastu paštu laišką atsiunčia, pašto dežutės
netikrinai?