Tema: Re: uzkirmijo kreipiancioji
Autorius: Audrius K
Data: 2019-01-21 18:53:12
ventiliatorius <zoom@zoom.co.uk> wrote:
> Zodziu tipiska situacija - su masina 3 metus tiesiog vaziuota. Dabar matosi,
> kad gale stabdziai nedaspaudzia. Bandziau atsisukti suporta - nejuda nafik
> isvis 14 varztas ant apatines kreipiancios.
> Is megejisko irankiu komplekto sulinko tas gelezinis kodas galvutems,
> kiniskas metalas sucks. Galvoju, kad reikia kazko panasaus i :
> https://www.skelbiu.lt/skelbimai/el-smuginis-verzliasukis-powermat-69-33538473.html

Pirkti tokį - pinigai i balą.... neturi jėgos, didelis. (Buvo kazkas mūsų
kontoroje nusipirkęs (tipo ratams ne servise pasikeist ) sh...das.  Dabar
pas mane guli Hilti siw 22-a, pas kolega panasus makita - abu džiugina.
Ratus persimesti vienas malonumas (didesniam auto remontui yra servisai).
Mano supratimu, būtinas jėgos reguliavimas. Pvz ratą užverziu 90Nm ,
dabaigiu iki 140Nm dinamometrinis raktu. Jei butų tik max, veržtų iki 200Nm
- perverztu varžtus. Lengvosios auto remontui neisivaizduoju, kur gali
prireikti daugiau 200Nm. Galingesni - traktorių, furu remontui.

Audrius K.