Tema: Re: uzkirmijo kreipiancioji
Autorius: Rrr
Data: 2019-01-21 18:04:26
Turiu analogiska, gan negalingi jie.

Jeigu tik del to - pirkti jo neapsimoka.

Tavo situacijai isspresti (pats buvau susidures). Imi gera galvute, imi
gera kieta rankena, imi dideli plaktuka, dauzai dauzai dauzai. Jokiu
budu nebandai sukt is jegos, nes tiesiog nulus. Visuomet viska atsuku
dauzydamas palktuku, net ir tai, ko neatsuka sitas irankis.

Plius, pries dauzant ar sukant, siulau pasilidyt, nes jeigu saltyje
bandysi sukt, didesne tikimybe, kad nulus.

Rankena, pvz:
https://www.senukai.lt/p/suktuvas-t-formos-proxxon-23457-1-2-12-5-mm/4wzm