Tema: Re: passat-club.lt
Autorius: Paulius
Data: 2019-01-20 14:15:46
As nauja pirkciau, nes neturiu noro ir laiko  po srotus blaskytis. Viena buvau nupirkes per rrr.lt uz 70 eur,  tai atsiunte, patikrinau, Garsas vos girdisi is galnio buzzerio,  priekis ok. su vag com prisijungus ir keiciant garso lygi 0 rezultato. Paaiskejo irgi skendes, kazkas nikroschemoj.. gerai kad priima atgal, tai be nuostolio.
Naujas is vw centro apie 200 eur, kinietiskas originalas naujesnis su ops, bet kur laida nauja pravest reikia 40usd. Cia ir dilema atsirado
--
Free News Reader
http://put.hk