Tema: Re: passat-club.lt
Autorius: andzeja
Data: 2019-01-18 14:56:52
Pagalvojau, kad jau turi rankose. Ali ir originalas sunkiai suvokiami dalykai ir dar uz pigiai...
cia tas pats, kas parkavimo davikli nusipirkti is ali uz 5 eur su bosch logotipu ir sakyti, kad tai originalas. Kinieciai bet ka gali uzklijuoti... tiesa, veikia taip pat kaip originalas, net  sveria lygiai po tiek pat..
Sekmes.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/