Tema: Re: Su pažeidimu nesutikęs vairuotojas įrodė: greitis buvo užfiksuotas nelegaliai
Autorius: etikmat
Data: 2019-01-09 17:57:36
nesanturumas buvo tame, kad nebudami teisius, mano kad gali daryti ka nori
ir kaip nori. visokie atmazai, tipo "policininkai nemeluoja", "vidiniu
isitikinimu".

wrote in message news:q12l2d$be6$1@trimpas.omnitel.net...
2019-01-08 18:36, etikmat rašė:
> ner ko pykt, as uz tai, kad policija karts nuo karto pastatytu i vieta,
> tada jie neatsipalaiduoja, ir elgiasi santuriau.

Ir kur ten nesantūrumas buvo?

Aš suprasčiau, kad straipsnis būtų stiliuje "Dėl laiku nesutvarkytų
formalumų KET pažeidėjas išvengė nuobaudos" ir pan.

O čia straipsnis parašytas taip, kad atrodo, jog policininkai užsipuolė
niekuo nekaltą vargšelį bandė pripaišyti jam nebūtą pažeidimą.

Juk realiai tas tas veikėjas turbūt skraido visur ir visada, pristabdydamas
tik prieš radarus, kadangi nežinojo, kad radarai jau fiksuoja ir
nuvaziuojancius, skrido pro jį kaip įprastai. Ir tik opapa - įkliuvo! Nu
surado firmalia skylutę, išsisuko, bet tai nx jį kaip kažkopkią policininkų
savivalės auką vaizduoti?