Tema: Re: bnv e46 serviso intervalu indikatoriaus resetas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-08 10:14:42
On 1/7/19 22:14, tranzoo wrote:
> labadiena....
> 
> 'supercharger' ikrovimo stoteles yra nekaskita, kaip dydele 'batarke', 
> kuri kraunasi po truputi, o kai atvaziuoji su masina - greitai ja pakrauna.
> https://insideevs.com/ionity-debuts-350-kw-ultra-fast-charging-station/
> https://www.quora.com/How-does-the-Tesla-Supercharger-work

Ir keliom masinom uzteks jos pakrovimu? Ir kaip ten su viso to reikalo 
energijos nuostoliais?

Anyway, ziurint i realybe vaizdas tox: uz lango matosi kokie 200m 
saligatvio, stovejimo aikstele keliasdesimciai masinu ir visa tai 
priparkuota kiek telpa masinu.
Ir kadangi esam labai advanced, tai netgi stovi cieli DU pakrovimo 
stulpai kur visa laika buna ismeigtos carsharingo Zoe.

Zodziu klausimas, kada, kas per kiek laiko ir uz kokius pinigus tuos 
simtus metru saligatviu prismaigstys pakrovimo stulpu? Kad visa ta shuda 
kraut? Juk reikia mazdaug kas 5 metrus.

Zodziu uzduotis yra naujai perklot viso miesto saligatvius, miegamieji 
rajonai included.

Kokiom linijom tuos pakrovimo stulpus maitins? Juk ten daxera amperu.

O jei net nuties linijas, is ko jas shers? Pvz DE dabar turi pertekliu, 
bet neuzilgo planuojamas trukumas. Nes atomines uzsidaro, taip pat nori 
uzdarinet ir rudos anglies elektrines nes ekologiskai jos yra dachera 
kenksmingos, tiek gavyba tiek deginimas.

Visa tai yra kruva baPkiu, kurias kazkam reikes moket. O tas kazkas 
nores investiciju grazos, tada paziuresim kiek tai kainuoja ir kiek 
"pigu" yra vazinet elektra. Akcizas ir keliu mokesciai beje irgi prisides.