Tema: Re: bnv e46 serviso intervalu indikatoriaus resetas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-08 10:14:42
On 1/7/19 22:14, tranzoo wrote:
> labadiena....
>
> 'supercharger' ikrovimo stoteles yra nekaskita, kaip dydele 'batarke',
> kuri kraunasi po truputi, o kai atvaziuoji su masina - greitai ja pakrauna.
> https://insideevs.com/ionity-debuts-350-kw-ultra-fast-charging-station/
> https://www.quora.com/How-does-the-Tesla-Supercharger-work
Ir keliom masinom uzteks jos pakrovimu? Ir kaip ten su viso to reikalo
energijos nuostoliais?
Anyway, ziurint i realybe vaizdas tox: uz lango matosi kokie 200m
saligatvio, stovejimo aikstele keliasdesimciai masinu ir visa tai
priparkuota kiek telpa masinu.
Ir kadangi esam labai advanced, tai netgi stovi cieli DU pakrovimo
stulpai kur visa laika buna ismeigtos carsharingo Zoe.
Zodziu klausimas, kada, kas per kiek laiko ir uz kokius pinigus tuos
simtus metru saligatviu prismaigstys pakrovimo stulpu? Kad visa ta shuda
kraut? Juk reikia mazdaug kas 5 metrus.
Zodziu uzduotis yra naujai perklot viso miesto saligatvius, miegamieji
rajonai included.
Kokiom linijom tuos pakrovimo stulpus maitins? Juk ten daxera amperu.
O jei net nuties linijas, is ko jas shers? Pvz DE dabar turi pertekliu,
bet neuzilgo planuojamas trukumas. Nes atomines uzsidaro, taip pat nori
uzdarinet ir rudos anglies elektrines nes ekologiskai jos yra dachera
kenksmingos, tiek gavyba tiek deginimas.
Visa tai yra kruva baPkiu, kurias kazkam reikes moket. O tas kazkas
nores investiciju grazos, tada paziuresim kiek tai kainuoja ir kiek
"pigu" yra vazinet elektra. Akcizas ir keliu mokesciai beje irgi prisides.