Tema: Re: bnv e46 serviso intervalu indikatoriaus resetas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-06 16:10:47
On 1/5/19 17:51, Nevkurse wrote:
> Bet sita DE psichoze su uzdarinejamais autobanais dyzeliam man sunkiai
> suvokiama - persimes is autobano i regionini kelia, tipo kazkam nuo to
> geriau? Nors man tai buvo dar vienas is argumentu persest atgal i benza :)

Autopanai tai cia tik "prie kompanijos", niekas jais specialiai nieko
nedraudzia. Bet jei tam tikram regione atmosferos uzterstumas virsyja
patvirtintas normas, tai nelieka nieko kitko kaip imtis priemoniu.
Psichoze to nepavadinsi.

O kalti automobiliu gamintojai (beje - visi iki vieno, tame tarpe ir ju
tiekejai tokie kaip Bosch ar Delphi ir kiti) kurie kazkodel pagalvojo,
kad jiem bus pigiau apipi$inet. Nes naujamadiski koNpai leidzia gerai
paslept galus. Neduosi per pautus - apipi$ines vis daugiau.

Jei jie butu emesi patys sprest problema, greiciausiai juos butu palike
ramybeje. Pvz jei pasiulytu esamu tachkiu upgreida kas techniskai
nesunkiai padaroma. O kadangi ir toliau kabina makaronus ir is viso to
bando padaryt marketingo programa, tai ir gauna toliau, pakeliui zinoma
kencia ir ju klientai.

Btw, kas link regioniniu keliu, tai niekas ten nepersimetines, jie ir
taip ten aplink uzkisti.

Btw, kas del benDzu, tai dasikas ir iki ju, nes tie naujamadiski FSI/GDI
etc tiesioginiai iputimai tersiai panasiai dauK.