Tema: Re: Klausimas apie varikli
Autorius: svyt
Data: 2019-01-01 13:34:11
Siaip didelio skirtumo nera, auto itampu keitikliai ziuriu ir 200
 hz buna ir daliai irangos dzin, jei tai ne elektro dreles. Net
 trafai nors syla stipriau susitvarko. Ir syla gal net ne nuo
 daznio o nuo kreivai modifikuoto meandro. Kai oscilografe
 pamaciau ka tie konverteriai duoda, man keista kad apskritai
 dauguma aparaturos veikia jais uzmaitinta.
Beje, o butiniai mazi generatoriai, ka jie gamina, is karto 220v
 ar 24 ir gamina 220? Man reikia kazko 24V akumams kraut
 kompaktisko, greitosiomis internete nepavyko rast, generatoriu
 pardavejai ignoruoja tokius klausimus. O aprasyme, yra 12v su
 akumo krovimo galimybe, kaip blyn akumas krausis nuo 12V man
 galva neisnesa, sodinsis o nesikraus 12V pajungus.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/