Tema: Re: Klausimas apie varikli
Autorius: svyt
Data: 2019-01-01 12:45:43
Ir su ismetimu kazkas darosi, kai visa nakti busikas prastovedavo
 negesintas poto gal pusvalandi baltais dumais apsipyles
 vaziuodavo. Ziema mano busikai buvo uzvedami pirmadieni ir
 uzgesinami penktadieni. Nieko negirdejau del 15 min dizeliams.
 Benzam jo negalima, ant 700 jis pusiau netepamas, uzkalti
 gali.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/