Tema: Re: Dviratistai
Autorius: Nerijus
Data: 2018-11-27 10:28:20
On 2018-11-27 10:19 AM, Nerijus wrote:

> 	Siaip jau tai njuzai androidui neskirti. Jei neturi rashomosios
> mashineles, tai niekuj i njuzuz lysti. Tam yra shiuolaikishkos
> alternatyvos, tipo tviteris jutubas ir feisbukas.
>
> 	N. M.
>
> 	:-)
>
> 	Nu ple nevarykit taip, gi tikrai nieko nekeiciau specialiai.

	Nu specialiai del tu androidiniku pazhejau kuo skirias mano postai nuo
kitu. (Siaip jau, besiputojantys galetu ta ir patys padaryti) Skirtumas
kuris galetu tureti itakos:
	Kitaip sakant nenaudojamas flowed formatas.

	Noriu pabrezhti, kad pas mane ant TB 60.3.1 setingas
"mailnews.send_plaintext_flowed" yra false. Kas yra po DEFOLTU. Speju
jei uzhdeciau true, tai gal ir butu viskas "kaip pas kitus". Bet siaip
ish lempos ash neesu linkes delioti visokius man nezhinomus setingus i
skirtingus nuo defolto.

	Gal koks "teisingas" thunderbirdininkas, kurio laishkus "teisingai"
mato androidinykai patikrintu sita setinga ir parasytu kas pas juos
uzhdeta, tai galima butu pabandyti ji pakeisti. Bet nesiruoshiu pradeti
viska ish eiles kaitalioti nezhinodamas del ko ir kam tai daroma.