Tema: Re: Dviratistai
Autorius: Spakainas
Data: 2018-11-23 12:08:02
Aš tai sakyčiau liemenių galima atsisakyt tik tiems, kurie važiuojamąja
dalimi nevažiuoja. Tiesą pasakius visiškai nesuprantu tų, kurie kartu su
mašinom mina, nors šalia šaligatviai yra. Kad jų kokybė prasta ir
neįmanoma važiuot - tegu pasakoja bobutei. Šią vasarą kaip tik
nusipirkau dviratį, į darbą važinėjau - nu viskas ten zjb. Net įvertinus
tai, kad ratai tik 26 ir be amortikų - jokių problemų važiuot šaligatviu.
Dėl perėjų tai bbž, bent jau aš tai per jas važiuoju jei eismas
neintensyvus. Piko metu stumdau, biškį užknisa bet šiaip px.

Ir beje, Kedai - eik nx. Čia profilaktiškai.