Tema: Re: Vairavimo kult?ra
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2018-11-23 10:01:05
Yra vietu, kur islindus is prekybcentrio parkingo nesirikiuoti sukti i
kaire neimanoma, jei i ta kaire ketini sukti. Iskart is parkingo
ivaziuot i savo juosta nepavyks. Dar buna variantu, kai tenka
rinktis-arba sedi dar bent viena raudona, arba soki ir tada is gretimos
juostos bandai ilisti. Tada lendi ne gale, o per viduri ir pirmu atveju
lauki 4x trumpiau, antru-sutaupai siek tiek laiko.