Tema: Re: Vairavimo kult?ra
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-11-22 17:35:33
o vat mandagumas kai tokių leidžia, užpisa iki negaliu. Apskritai galėtų
policija atvažiuot ir apibilietuot, juolab garantuotai kerta ištisinę
liniją

https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/slaptas-reidas-kaune-draudziamas-sviesoforo-signalas-sustoti-priverte-ne-visus-59-1063796

iki tos sankryžis jau dabrendo, nes bezpredielas irgi visiškas.