Tema: Re: SUV padangos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-11-13 11:51:53
Nu jei susikabines haldexas, tai jam labai ne px
O torsenas, tai sutvertas taip, kad leistu suktis skirtingais greiciais
iki tam tikros ribos. Gi buna torsenas ir kaip galinis difas ir
posukiuose skirtumai ratu greiciu daug didesni nei del skirtingu padangu.
Aisku gaminant ten parenka dantracius, kad leistu tam tikra skirtuma,
tai centre jis turbut mazesnis nei galiniuose difuose, bet vistiek nebus
be proto mazas turbut.