Tema: Re: Stabdziu diskai
Autorius: svyt
Data: 2018-11-11 19:52:51
Manau, kad tepalai renka purva, ju ten nereikia niekur, o uztiskus
 ant disko dar ir pavojinga- netolygiai stabdys. As kiek esu
 tvarkes diskinius stabdzius
visad apsieidavau tik purvu
 nugramdymu ir cilindriuku pramankstinimu jei sunkiai
 vaiksto.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/