Tema: Re: Stabdziu diskai
Autorius: anon@work
Data: 2018-11-07 08:00:52
Prieš dvi savaites keičiau priekinius diskus Mitsu Outlanderiui, tai
vairuotojo pusėje pamačiau košmarą: disko išorėje išdilę apie 3 mm, prie
centro apie 2 mm, pertvaros (leidžiama max 1,6 mm), jungiančios abi disko
puses kai kur prarūdijusios kiaurai. Stabdant jautėsi kažkoks minkštumas
pedalo, netolygi eiga. Gal laiku pakeičiau :)

"autopagalba"  wrote in message news:prs9s9$eem$1@trimpas.omnitel.net...

As apie sita varianta negalvoju, pas mane dar toli toli iki to :)
labiau idomu, kas gali diskui atsitikti, jei pvz 1mm bus daugiau
nudevetas, nei leidzia gamintojas

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/