Tema: Re: Jeep Grand Cherokee +/-?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-11-08 12:20:02
Vienok keista...

Tas 2.7, tai Mercedes OM612. Ejo i visokius Sprinterius ir kitus MB.
Internetai sako, kad nuvaziuoja labai nemazas ridas. DPF lygtais nera(?)
pas ji.
Pagrindine beda leidziancios purkstuku tarpines, kurios lengvai ir
nebrangiai pasikeicia. Nu jei sudarankiai keicia, tai gali prasukti
varztus...
Itariu, kad labiausiai nemegsta jo del to, kad gan garsus ir purtosi. Ir
gal dar galios truksta sitai karvei, nors pas 3l tai dar maziau galios...

O tas 3.0 tai VM Motori...