Tema: Re: toyota avensis smart raktas
Autorius: Velnias
Data: 2018-11-06 08:41:35
Fordui 2015 metų niekas nenori / nemoka pririšinėti, ten tipo kažkas
atnaujinta, reikia accountus į fordo serverius turėti ir t.t. Atstovas
užsiprašė 350€, tai kol kas ir pasidariau tik antrą paprastą raktą durims ir
vairui atrakinti. Su sąlyga, kad su ta mašina į tolimesnes keliones ar tuo
labiau užsienį nebus važinėjama.

"bezas"  wrote in message news:prrbcm$k8q$1@trimpas.omnitel.net...

na ranktu pririsimo kainos kartais lempines.
Ford focusui irgi norejo 200e. Tai teko nusipirk fordine diagnostika,
transponderi  ir kiniska gelezte. Gelezte plius transponderis is ebay
~10e kainavo. Diagnostika 170e. tai 200e man nepaaiskinama, matyt
konkurencijos nera. 50e ka dar dar būtų galima moket.