Tema: Re: Q:toyota avensis smart raktas
Autorius: bezas
Data: 2018-11-06 08:12:38
na ranktu pririsimo kainos kartais lempines.
Ford focusui irgi norejo 200e. Tai teko nusipirk fordine diagnostika,
transponderi  ir kiniska gelezte. Gelezte plius transponderis is ebay
~10e kainavo. Diagnostika 170e. tai 200e man nepaaiskinama, matyt
konkurencijos nera. 50e ka dar dar būtų galima moket.