Tema: Re: Kamerytė į mašiną
Autorius: Caponi
Data: 2018-10-22 15:05:52
Taip, šviesos pralaidumas sumažėja, bet ne iki tragizmo. O kas geriau,
tai jau asmeninių preferencijų klausimas ir dar labai priklauso nuo
važinėjimo meto, pvz., mano ~95% kelionių vyksta šviesiu paros metu.
Iš kitos pusės tai tas filtriukas tikrai nebūtinas, vaizdelis už lango
matosi ir per tuos atspindžius ir avarijos atveju viskas, kas reikia,
užsifiksuos ne ką prasčiau. Kitas reikalas jei vaizdeliai vienu ar kitu
tikslu nuolat kaupiami ar jais dalijamasi, tai tada su filtru bus
gražiau :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC