Tema: Re: Kamerytė į mašiną
Autorius: Caponi
Data: 2018-10-22 14:27:56
Pritariu, savo kainų diapazone konkurentų nelabai yra. Man vienas
esminių jos privalumų - teisinga forma, gana neblogai pasislepia po
stiklo ta juoda juosta iš taškiukų. Vaizdo kokybė gal ir ne pati
pačiausia, bet kaip vaizdo registratoriui tai tikrai pakankama. GPS yra
tvirtinimo paduke (perkant reikia pažiūrėt kas yra komplekte, būna ir
variantas be GPS), linijų sekimas, berods, yra, bet naudot net
nebandžiau, skaitau, kad miegant už vairo ne vieta, o esant žvaliam jau
mano, kaip vairuotojo, reikalas sekt kelio ženklus, ženklinimą ir
užsiimt mašinos valdymu :-)
Inkilų detekcijos nėra.
Ai, ir dar visai neblogas priedas yra poliarizacinis filtriukas -
originalus užmaunamas ~10$ kainuoja, klijuojamas ~6-7$

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC