Tema: Re: Bauda už KET Italijoje
Autorius: Sail
Data: 2018-10-22 14:31:25
Ach kokia kokia specifine ta ju biurokratine kalba :-)

Atidziam perziurejimui truksta siandien laiko, bet matau, kad nuolaida yra
per 5 dienas nuo pranesimo gavimo dienos.

Is pirmo zvilgsnio panasu reiks moketi 56 eurus i nurodyta saskaita,
detalese nurodant sio baudos kvito registro numeri.

Begu pas gydyto