Tema: Re: Bauda už KET Italijoje
Autorius: bzik
Data: 2018-10-22 08:41:48
beveik analogiškai, tik su Hertz. Bauda po 1,5m. pateikta per skolų
administratoriaus puslapį. Pirminis laiškas nuomotojui rodė mažesnę
sumą, bandžiau apeliuot, kad tuo metu neturėjau galimybės susimokėt, bet
gavau atsakymą, kad reikia kreiptis į savivaldybę. Rezultate
nsusipjoviau ir sumokėjau viską, kas buvo tai dienai prikapsėję.