Tema: Re: Atejo bauda is: Prancuzijos
Autorius: Nabletas@work
Data: 2018-09-18 12:24:47
O gal cia feikas?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2079692038729407&set=pcb.2079694528729158&type=3&theater

Gera mintis:
Atsidarau sąskaita Prancuzijoje
Pasigooglinu potencialias firmas kurios galėtų dirbti Francijoje ir ten būt
su atomobiliu
Išsiunčiu dxhj laiškų su raginimu susimokėti. Ale imk ir susimokėk į mano
sąskaitą Prancuzijoje

Čia gal mūsų gaidulių iš Pravieniškių verslo planelis?

Geros dienos visiems.

"regnum"  parašė naujienų news:pnitoi$oct$1@trimpas.omnitel.net...

Neketinu nei guostis, nei purkstaut, bet gal kam bus naudinga
info. Gaunu laiska is Fr, adresu kur esu deklaraves gyv.vieta.
Laiske 3 vnt.taisyklinga lietuviu kalba prirasyti a4 formato
lapai uz ka bauda ir kaip susimoket. Fiksuotas greitis 61,
leistinas 50, patvirtintas 56 (tipo stacionariu matuokliu
paklaida -5km/h, jei greitis iki 100). Taigi bauda 135, sumazinta
(susimoket per 46d nuo laisko issiuntimo) - 90, jei nesumoku per
76 dienas - 375. Vaziavau siu metu 01.07, laiskas issiustas is Fr
08.31. Na teks moket, o ateity net nzn kaip reikes but tiek
susikaupusiu ir atidziu ir nepraziopsot zenklu. O koks moralas?
Panasu, kad neverta tiketis, kad europieciai ignoruos pazeidejus
is kitu Es saliu.
--
111222333

----Android NewsGroup Reader----