Tema: Re: Atejo bauda is: Prancuzijos
Autorius: RaR
Data: 2018-09-17 18:54:42
Na ir man atėjo adresu kur esu registruotas laiškas iš FR. Leistinas
greitis 80, patvirtintas 82, sumažinta bauda 45. Tai dabar žiūrėsiu ar
dar bus tų laiškų, kadangi kai kur galėjau ir daug smarkiau viršyti,
nemažai ten važinėjausi. O dar visos autostrados mokamos, ir nepigiai.
Brangu ten važinėti...