Tema: Re: Pagalves: toyota = volvo
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-08-29 08:14:18
nu tai va kita istorija

„Mercedes-Benz“ vairuotojas 15min rodė vienos liudininkės komentarą 
feisbuke, atskleidžiantį šios avarijos priežastis ir seką: „Vienas iš 
greitėjimo juostos nesugebėjo išvažiuot. Tai kitas pirmoje eilėje 
SUSTOJO, kad jį praleistų. Dvi iš paskos sugebėjo sustoti, trečiai 
pavyko staigiai persirikiuoti į kitą juostą, o sunkvežimiukas dėjo 
nestabdęs.“

Skaitykite daugiau: 
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/i-avarija-kauno-pakrastyje-pakliuves-emigrantas-pasigedo-abipuses-kaltes-bananu-salis-787-1013644?copied

2018.08.29 00:18, ABLomas rašė:
> Čia šiaip iš komentarų:
> 
> "paklausk savo mamos kodėl ji stovėjo autostradoje? Aš suprantu kad 
> policijos paaiškinimuose paprotinai mamą panaudoti žodį pristabdžiau 
> kuris iškart išsprendė mamos atsakomybės klausimą. Taigi pagalvės Volvo 
> neišsiskleidė nes automobilis stovėjo smūgio metu arba vos vos riedėjo - 
> kaip kitaip paaiškinsi Volvo sudaužymo lygį? Sunkvežimis važiavo 87 km/h 
> greičiu ( ribotuvas neleidžia daugiau o ir gps seklys tiek rodė ) , 
> stabdė iki smūgio mažiausiai 65 metrus ( kas užfiksuota protokolose) ir 
> smūgio metu turėjo greitį max 45 km/h ( tiek rodė gps seklys). Taip 
> teoriškai kaltas sunkvežimio vairuotojas kuriam neužteko 100 metrų 
> distancijos sustot ( įvertinus reakcijos laiką ) "
> 
> Kaži, ar tai tiesa? Jei sunkvežimis varė 45km/h, tai rimtai, kad taip 
> sudaužyt, tai vovla turėjo stovėt, ne važiuot. Kiek pamenu iš manualo, 
> tai minimalus greitis airbagams yra 8km/h lygtais (ale pas mane kitas 
> modelis, tai aišku gali būt skirtumų), vien jau dėl stovėjimo galėjo būt 
> ne taip, kaip pasakojama.
> Bet aišku, tikėt komentarais aklai neverta - gal kas turit daugiau info?