Tema: Re: Pagalves: toyota = volvo
Autorius: andzeja
Data: 2018-08-29 07:12:22
Nesamone parase del minimalaus greicio, kai suveikia air bagsai. Realus atvejis: audi b6, zvirkelis, posukis, tevas redejo apie 30 km/h, kai pamate is uz posukio atlekencia senesne bulka, sustojo, bet neisvenge kaktomusos, pagalves suveike.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/