Tema: Re: Kokia LT shrotu darbo metodika?
Autorius: Pirmininkas
Data: 2018-08-26 20:07:13
Pristatymo terminas 3-7 d.d., o pristatė po 9 d.d. Sakiau ačiū,
bet pasiimkit atgal, o jie teigė kad "gražinimų netoleruojam, mus
gina UK įstatymai". Dėl aptarnavimo kultūros, užklausus jų online
konsultanto apie užsakymo būklę, atsakymas buvo "POSOL NX",
screenshotas buvo pridėtas prie skundo VVTAT