Tema: Re: Kokia LT shrotu darbo metodika?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-08-26 17:37:26
Mane tai užpisa (juos turbūt irgi), kai kreipiesi dėl kokio nors
niekalo, salono dalies, ar kokio plastmasgalio.
Turit salono lemputę?
Ne, nėra.
.......atvažiuoji kitais tikslais, matai guli tas š su kitom salono dalim
lauke numestas. Pažiūri kaip į lochą, užmeta 20€. Tada 50/50 kai pasakai
kad nereik arba už 5€ duoda, arba sulaužo ant akių ir numeta atgal.

Alternatyviai perkant kokią labai gudrią relę - pagal kodą neduodą,
knistis neįleidžia. Jei sužino, kad ne posūkiai ir ne valytuvas -
siunčia nx.

Užsieniuose man patiko šroto formatas kitas - ateini su savo įrankiais,
pasirašai, kad jei užsimuši - turėsi susimokėt už lavono išvežimą ir
pirmyn ardyt. Po to parduoda pagal svorių lentelę.