Tema: Re: Karstas CH-R
Autorius: autopagalba
Data: 2018-08-21 11:46:49
Jas sviesa kazkaip veikia. Su kiskiais tas pats - kazkada seniai,
 vaziuoju kaimo keliu, su ilgosiom. Ziuriu kiskis kelkrasti tupi.
 Nu galvoju px, tegu sedi, vaziuoju nestabdydamas. Kai tik
 priartejau, soko i vidury kelio ir bega priesais masina. Taip ir
 sulauze man bamperi.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/