Tema: Re: Karstas CH-R
Autorius: DK
Data: 2018-08-21 09:14:38
Tai, kad 2 keleiviai iš trijų praktiškai be pažeidimų.
Shit happens deja, labai gaila mergaitės. Dabar įdomu ar turi skleistis
šoninės pagalvės čiuožiant stogu, tai tikrai įdomus klausimas.

P.s. straipsnis tai irgi parašytas "dėvė dėvė" stiliuku jog kalti yra
būtent pardavėjai, kad pagalvės nesuveikė.