Tema: Re: [+/-] FSI / TSI / TFSI varikliai
Autorius: kaiser
Data: 2018-08-17 08:26:37
Tikrai ne. Bet noriu benzino, o nubraukus TSI ir susijusius variklius 
atmetama didelė (itin kuklios) pasiūlos dalis.

On 2018.08.16 16:38, Tomas wrote:
> O tai mirtinai reikia VW/Audi?
> 
> On 2018-08-16 16:16, kaiser wrote:
>> Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 TSI.
>>
>> 90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine?
>>
>> On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote:
>>> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten.
>>> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu
>>> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala buna 
>>> ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia vietoj reik 
>>> dometis, kazkaip nebuvo progos
>>>
>>> "kaiser"  parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris
>>> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti?
>>> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti".
>>> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne
>>> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas.
>>> * 2.0 TSI - ?
>>>
>>> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito defekto
>>> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine?
>>> Ar jau tik brangus variklio remontas?
>>>
>>> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio?
>>> Taip apie ~2010 metų gimimo.
>