Tema: Re: [+/-] FSI / TSI / TFSI varikliai
Autorius: Tomas
Data: 2018-08-16 20:51:21
kazkas buvo ir su grandinem daryta, bet kada tiksliai - nesigilinau. Bet 
kokiu atveju labai bijot nera ko.
solutionas nesukant smegenu - pirkt su persokusia ir susiremontuot. Joks ten 
ne kosmosas.

"kaiser"  parašė naujienų news:pl3tfg$e4q$1@trimpas.omnitel.net...

Nepavyko rasti "suvirškintos" info apie bloguosius ir geruosius 1.4 TSI.

90 ir 92 kW (apie 2010), suprantu jog yra dar blogieji su grandine?

On 2018.08.09 17:56, Tomas wrote:
> 1.4 panasiais metais jau susitvarke, reikia tikslintis kada ten.
> 1.8 sitam kontekste shudiniausias, ryja tepala + daugiausia subirusiu
> 2.0 to laikosu persokusiom/trukusiom grandinem jau reta, tepala buna 
> ryjanciu. Situ klausimu USA/UK tikrai buvo recallas, cia vietoj reik 
> dometis, kazkaip nebuvo progos
>
> "kaiser"  parašė naujienų news:pkbku5$han$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Panašu jog gana prieštaringos reputacijos varikliai. Ar yra kuris
> variantas iki 2l imtinai tūrio, kurį galima žiūrėti?
> * 1.4 TSI - kaip suprantu, geriau nei "su pagaliu neliesti".
> * 1.8 TSI - 118kW matau nemažai Mobilėj su variklio defektu. Irgi ne
> geresnis nei 1.4? Nors šiaip būtų bene įdomiausias variantas.
> * 2.0 TSI - ?
>
> Ten berods dėl išsitampiusios grandinės kažkokios bėdos. Ar šito defekto
> sąlygoti padariniai yra "grįžtami", tarkime pakeitus tą pačią grandine?
> Ar jau tik brangus variklio remontas?
>
> Yra paskritai žiūrimų VAG benzininių variklių su tūriu iki ~2.0l tūrio?
> Taip apie ~2010 metų gimimo.