Tema: Re: kaip elgtumetes?
Autorius: LB
Data: 2018-08-01 13:06:20
nefotkinau, isijunge zalia
del ivykio menkavertiskumo tai mano nuomone kitokia:
1. tai ka, laukt kol kazkam saus i galva vazinet pries eisma?
2. ar jau is kaimu suvaziavo chebra?
3. kur dar toliau su vairavimo kultura? dar siandien ziurejau, kaip publika isvaziavime pypsina, nes, matai, abi juostas uzdarius vidury stovi moteriske ir neislenda is telefono. Bet masina nesugedus.