Tema: Re: kaip elgtumetes?
Autorius: Sail
Data: 2018-08-01 11:55:28
Visada sunku pasakyt, kaip elgtumeis.

Pradzioj zinoma siutas akis uztemdo, ir gali nesamoniu pridaryt.

Bet jei ta pradini nugali, ir reikala pradedi spresti geranoriskai, tai mano
patirtis rodo, kad situacijos issisprendzia daug maloniau.

Siuo atveju galima blondines tiesiog maloniai paklausti:

* Ir kam gi numuse veidrodeli?
* Ka ji siulo daryt toliau?