Tema: Re: Apklausa važinėjantiems be kondicionieriaus
Autorius: ventiliatorius
Data: 2018-07-30 21:58:30
is kaimo nu. Man teko but vezinamam mergickos, nuspirkusios mersa uz 15keu.
Vaziuoja kol karsta pasidaro. tada ijungia kondiske ant low - atvesina
masina - isjungia. Ir taip kas kazkiek laiko kartojasi. Nes kuro daug ima su
AC...

"vvvirgis" <vvvirgis@hypernet.lt> parašė naujienų
> Pažystu tokių žmogų,kurie kai perka naują auto, prie klimato kontrolės
> dedą varnytę.Po to važinėja pravirais langais
>
> --
> "Teisybes Dele" <aaabbbkodas@gmail.com> parašė naujienų
> pranešime:pjn9b5$6gm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> pakanka;
>>> 2. Su pilnai atidarytais langais ir geru muzonu;
>>> 3. Su pravertu plyšeliu - atidarais langais daug dyzelio ryja;