Tema: Re: Apklausa važinėjantiems be kondicionieriaus
Autorius: Velnias
Data: 2018-07-30 17:09:25
Iš mano patyrimų - kur kondicionierius yra tik krutylkos ir mygtukas su
snaige, ten jautresniems lengviau persišaldyt. Bet jei naujesnė mašina su
normalia klima, tai kombinacija 22'+Auto gan kardinaliai keičia situaciją.

"Tomas"  wrote in message news:pjmupj$tj9$1@trimpas.omnitel.net...

Juokas juokais, bet vasaros pradžioj per radio buvo diskusija tema
"turiu automobilyje kondicionierių, bet nenaudoju". Ir skambino žmonės
masiškai ir aiškino kaip jie protingai daro dėl vienos ar kitos
priežasties nenaudodami kondicionieriaus.