Tema: Re: Kondicionierius
Autorius: svyt
Data: 2018-08-05 14:38:11
Sukyla slegis ir per voztuva i lauka isvaro, arba tarpine pramusa.
 Fig, zn, as 2 masinom bendroj sumoj 3 vasaras be to
 ventiliatoriaus esu atvazinejes, net per kamscius puse bedos,
 problema kai uzvedu sauleje ikaitusia masina jos neausina kol
 neprisyla variklis ir nepradeda jo ventiliatorius pusti miesye,
 arba kol neisvarau i greitkeli, bet iki tol labai didelis
 diskomfortas, kai masinoj gal 70 laipsniu viskas ikaite, neber
 yprocio palikinet pravirus langus.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/