Tema: Re: Kondicionierius
Autorius: Shadowed
Data: 2018-07-24 10:02:03
Jei važiuojant nepadeda, tai idealu būtų pasijungti manometrus aukštoj ir
žemoj pusėj. Jeigu freono tikrai tiek kiek reikia, jeigu prieš tai buvo
gerai išvakuumuotas, tai spėčiau, kad prapūsta kompresoriaus tarpinė.
Manometrai turėtų abu rodyt aukštą slėgį, žemoj pusėj taip kokius 4-5 BAR,
slėginiai davikliai suveikia ir atjungia viską.

"zZz"  parašė naujienų news:pj6h6s$5qq$1@trimpas.omnitel.net...

Dėl ventiliatoriaus nežinau. Aš mechanikos nesuprantu. Jei pasakysi, kur
yra, nueisiu pažiūrėt.

Autostrada tas pats. Palaukus kažkiek laiko išjungus, įjungus vėl pradeda
šaldyt. Irgi tik kelias min.