Tema: Re: siandien svente savanoriu ziede
Autorius: tranzoo
Data: 2018-07-30 20:36:21
man ci akliuna:
1. posukiu nerodymas, bet pagal zenklus dazniausiai kitaip nebus
2. kliutis is desines taisykles nesilaikymas visiskas
3. lenkimai. jie turi fetisa, tiksliau duÖ
a. prilekt, ir susigretinus lenkt kokiu 1kmh skirtumu, ir tik poto nulekt.
b. prilekt, aplenkt ir uzstabdyt, nors nieko priesais ner. ypac uzknisa
ten kur 70...