Tema: Re: Re:siandien svente savanoriu ziede
Autorius: LB
Data: 2018-07-27 12:39:30
ir visgi manau, kas pirmaeilininkus "persirikiuojancius" reiktu skalpuot. nes nei ch..ja jie nepersirikiuoja, arba turi stabdyt antroj eilej del kiekvieno bandancio ilyst, ir dar ziuret, ar issukdamas negausi nuo tokio, kuris mano kad "nespejau persirikiuot, dabar po..uj

"Vytenis P." <pc_NOSPAM_@edlonta.lt> wrote in message news:pjeorf$32q$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu nzn. viska tipo teisingai padare prideje plastmasiniu kuoleliu
> ant isvaziavimo i geleziaka kad is pirmos juostos nelystu. Bet
> kamstis jau dabar ziede, visi stovi - vieni laukia pasukti is
> ziedo, kiti per juos negali ivaziuoti i zieda. Kas bus rudeni
> kai visi atgal i miesta sulys?
> --

Iki rudens tie kuoleliai jau bus seniai nuskinti :)