Tema: Re: 2DIN Multimedia pasirinkimas
Autorius: Linelis
Data: 2018-07-27 14:15:50
Konkrečiai bus montuojama į 2005m Multivaną

"Caponi"  wrote in message news:pjeuq4$7k9$1@trimpas.omnitel.net...

Ne visada tai yra geriau. Pvz., jei keliamas reikalavimas normaliai
navigacijai ar maksimaliai universaliam formatų palaikymo prasme
audio/video grotuvui, tai Androidui konkurentų tiesiog nėra, ypač kai
šnekam apie 10-15 metų senumo "gamyklinius" aparatus.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC