Tema: Re: 2DIN Multimedia pasirinkimas
Autorius: Caponi
Data: 2018-07-27 13:25:12
Paprasčiausia būtų susirast konkrečiai mašinai skirtą aparatą, t.y.
techniškai jie visi vienodi, bet konkrečiai mašinai skirtas modelis
turės iš karto visus standartinius tvirtinimus, prie panelės priderintą
snukį, pajungimo kabelius prie originalių mašinos lizdų - pirkdamas
universalų sprendimą visu tuo turėtum rūpintis pats, o ir kaina bendroj
sumoj juntamai išaugtų.
Pradėt paieškas tikriausiai reikėtu nuo Aliexpress'o, į 300 Eur sutilpt
tikrai galima.
Iš techninių charakteristikų tokio tipo daiktui CPU geriausia būtų PX3
ar PX5, RAM pakaks bent 2GB - tą rasi specifikacijose. IPS ekranas
gerai, bet su jais pasirinkimas dar pakankamai mažas, nors iš kitos
pusės ir TN'ų visai pusė bb būna - čia jau reikės forumus skaitinėtis.
Jei aktualu radija, tai tiuneris pageidautina NXP6686, garso požiūriu
geriausia, jei galinis stiprintuvas stovėtų TDA7850 arba 7851L (idant
sutaupyt porą baksų neretai kitaicai deda 7388 - jei kolonkės mašinoj
gamyklinės, tai gal labai skirtumo ir nepajausi, realiai 7388 yra
maždaug tai, kas stovi ir gamyklinėse balalaikose) - šituos reikalus
neretai reikia tikslintis pas pardavėją, nors jei dedamos būtent mano
parašytos mikrūškės, tai apie tai dažniausiai nepamirštama akcentuot ir
aprašyme :-).
Kameros neretai pridedamos "dovanų". Beje, čia yra nedidelis kabliukas -
kai veikia kamera, ekrane matomos ir parkavimo linijos. Jas paprastai
turi "įsiūtas" pati kamera, tik kai kuriose tai lengvai atsijungia, kai
kuriuose ne. Tau reikėtų, kad atsijungtų, nes pas VW magas greičiausiai
bus pajungtas per can-bus'ą ir tokiu atveju linijas mokės piešti pats
magas plius jos dinamiškai reaguos į vairo pasukimą - tai yra geriau nei
statinės linijos :-)

Taip pat nepamiršk pasinagrinėt pristatymo sąlygų - kai kurie pardavėjai
siūlo variantus su garantija, kad nebus muitų, kai kurie net ir siunčia
iš EU sandėlių, kas kartu garantuoja ir greitą pristatymą, būna įvairių
įvairių aparato/pristatymo kainų kombinacijų - svarbu, kas gausis
galutiniam rezultate.

Nu ir pabaigai - kai surasi tinkamą variantą, pasiskaitinėk forumus (jei
supranti rusiškai, tai greičiausiai pakaks 4pda.ru). Praktiškai visos
tos magnetolos labai panašios, bet būna ir visokių smulkmenėlių, pvz.,
koks mikrofonas kaip pajungtas - vienuose aparatuose veikia tik
HandsFree režime, kituose gali naudotis be apribojimų, kad ir aparato
valdymui, kiek tai Androide įmanoma.

Tai vat maždaug tiek.

--
Caponi