Tema: Re: anitkoras Vilniuj, kur?
Autorius: Bomanz
Data: 2018-07-17 17:04:27
Ui, tokios patirties dar neturiu :-). Mano Opeliui dar tik pirmieji senatvės
požymiai - nesustabdomai rūdija kelios vietos ties skardų sujungimu. Tikriausiai
iš vidaus drėgmė patenka ir skverbiasi sujungimų tarpais. Dar ties benzino
įpylimo anga buvo pradėjęs pūti. Ten patenka benzino kuris nuplovė vašką.