Tema: Re: anitkoras Vilniuj, kur?
Autorius: svyt
Data: 2018-07-17 09:29:12
Pripurskiau bmw, nu, tos vietos kur buvo parudije kaip ir
 sustabde, bet kitur rudija, kur nepakliuvo purskalas- dureliu
 apatiniai krastai, dugnas, pagailejau pinigu tai ties akumu, po
 zapaske.
tai visvien ta masina surudys, nors ir ne tokiose
 tipiskose vietose. Nz, jau 3 masina is eiles pas mane bus ismesta
 del rudziu, o ne del mechaniniu problemu. Ko gero sekancia
 aliumine imsiu, tik ar be audi yra kitu alternatyvu? Nes kazkaip
 as ir audi... Jauciu audi uzknistu savo gedimais anksciau nei
 surudytu, pakako golfo, kuri pastoviai taisyt reikejo. Bmw tik
 rudija.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/