Tema: Re: Lenkija ir zalia saliarka
Autorius: nu blyn
Data: 2009-08-10 10:21:24
Is kur tau zinot kas tau reikalinga dabar ir ko reikes po X metu ? Kaip jau buvo rasyta esi sveikas jaunas, ir visai nenori moketi uz pensininku gydyma, dabar pyst i laiko masina ir matau Tomui ~60 vos paeina, shirdzei pyzdulei, nes dviraciu nevazinejo. I savaite reikia pora proceduru gydymo, o pensijos nera nes mokesciu nemokejo. Gal nusipirk graba kol pajegus esi, nes paskui ir grabui pagal tavo politika savivaldybe nekompensuos nes nebus norinchiu uz tai sumoketi.